یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ بهمن ۱۳۹۶
908

تجدید میثاق رئیس قوه قضاییه با حضرت امام(ره) و شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن ، رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی صبح امروز با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ،آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت دخت گرامی پیامبر (ص) حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) یک تحول عظیم در بعد نظری و عملی در کشور ما و حتی فراتر از مرزهای ایران، ایجاد کرد. در بعد نظری، انقلاب اسلامی یک انقلاب عظیم و مبدع یک نظام سیاسی نوین در دنیا بود که در این نظام سیاسی، قواعد مردم‌سالاری در کنار ارزش‌های دینی مقابل نظام لیبرال دموکراسی غربی قد برافراشت و یک فلسفه سیاسی جدید به دنیا عرضه کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ظهور جمهوری اسلامی موجب شد که دیگر کسی از حرکت دنیا به سمت سکولاریسم سخن نگوید، به تاثیر امواج انقلاب در بیرون مرزها اشاره و اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) “خودباوری، استقلال و آزادی” را به مردم ما بازگرداند و امروز همه مردم و مسئولان ما در صحنه هستند و در مقابل تهدیدات کشورهای سلطه، به میدان می‌آیند.

ایشان سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و مزار شهدای هفتم تیر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: