یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
3358

نصب سنگ مزار 24 شهید مدافع حرم فاطمیون در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران+تصاویر

به همت اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ سنگ مزار 24 شهید مدافع حرم فاطمیون در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تعویض شد.

به گزارش یاشهید ، سنگ مزار 24 شهید مدافع حرم فاطمیون به همت اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تعویض و نصب گردید.

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از تعویض سنگ مزار 24 شهید لشکر فاطمیون در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) خبر داد و افزود: این کار به منظور ارج نهادن به مقام والای این شهدای غریب که در راه پاسداری از حریم ولایت توسط تروریست های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند، توسط اداره امور گلزارهای شهدای بهشت زهرا(س) انجام شد.
وی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که «شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است» افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران درراستای وظایف ذاتی خویش که مهمترین آن حفظ و ترویج فرهنگ شهادت است و رساندن پیام شهدا به جامعه به ویژه شهدای مدافع حرم که در گمنامی و در اوج مظلومیت در نبرد با داعش شهید شدند اقدام به نصب این سنگ مزارها نمود.
مدیرکل بنیاد تهران در ادامه اظهار کرد: اگر ایثار و فداکارى شهدای مدافع حرم نبود، بسیاری از اهداف بزرگ و مقدس، تحقق نمی یافت و به طور قطع محور مقاومت در سوریه به پیروزی نمی رسید و این اقدامات کوچکترین کاری است که برای حفظ حرمت این شهدا می توان انجام داد.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: