یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ شهریور ۱۳۹۷
1228

مدیرکل بنیاد تهران با خانواده شهیدان «کلهر» و «طنوریان» دیدار کرد

نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ امروز با خانواده شهیدان «علی طنوریان» و «ابوالفضل کلهر»دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش یاشهید ،وی در این دیدار با خانواده شهید طنوریان با بیان اینکه شهدا رهرو سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بودند، گفت: شهدا راهی را ادامه دادند که راه صدقین و ائمه اطهار بوده است و مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده های خود شدند.

نصیری افزود: دعا کنید خداوند ما را با شهدا محشور نماید و انشاالله شهدا ما را یاری کنند تا بتوانیم بهتر خدمت کنیم.
در ادامه پدر شهید طنوریان درباره فرزندش گفت: قبل از شهادتش به خوابم آمد و خبر شهادتش را داد و من همان روز به مادرش گفتم علی را در خواب دیدم که شهید شده ولی تا خواستم در آغوش بگیرمش رفت.
گفتنی است؛ شهید علی طنوریان،  سال 1362 به جهبه نبرد حق علیه باطل اعزام و در عملیات والفجر یک به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از 36 سال در عملیات تفحص اخیر توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی و به وطن بازگشت.
مدیرکل بنیاد تهران همچنین با خانواده شهید ابوالفضل کلهر دیدار و ضمن همدردی با وی بازگشت پیکر این شهید گرانقدر را به خانواده معظم او تبریک و تسلیت گفت. مادر این شهید بزرگوار نیز با ابراز همدری با مادران و پدران شهدای جاویدالاثر اظهار داشت: من نگران مادرانی هستم که هنوز از پیکر فرزندشان خبری ندارند و ای کاش من هم همانند مادران منتظر این شهیدان بودم.
وی افزود:ابوالفضل به حجاب بسیار اهمیت می داد و همواره به خواهرش تاکید می کرد حجابش را حفظ نماید. زمانی که جبهه بود نامه ای فرستاد که در آن نوشته بود اگر شهید شدم مرا در مسجد سپهسالار  تشییع و در قطعه 24 بین شهدا به خاک بسپارید و پس از آن در خواب دیدم پیکر مبارکش بدون سر بازگشته است.
مادر شهید کلهر از مسئولان خواست طوری رفتار نکنند که که دل خانواده های شهدا به درد آید وی ادامه داد: همه  پشت سر ولایت فقیه باشیم تا انشاالله پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.
شهید ابوالفضل کلهر در سال ۶۱ در منطقه شرق بصره به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: