یـا شـهـیـد
۰۵ مهر ۱۳۹۷
1158

مراسم مهمانی لاله ها در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار زندگی 230 هزار شهید و خانواده هایشان برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل چهارم انقلاب باید ثبت و ضبط شود.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی عصر امروز پنجشنبه 5 مهرماه در آیین عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا در بهشت زهرا(س) اظهار داشت: آثار شهدا اعم از وصیت نامه و دلنوشته که بیانگر اعتقادات، ایمان و اهداف این یاران سفر کرده است باید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت، ضبط و در میان نسل جوان ترویج شود.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث استمرار انقلاب اسلامی می شود، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام به دلیل اینکه در عرصه های مختلف سیلی سختی از ملت ایران خورده اند به دنبال تخریب ارزش های اسلامی و انقلابی در میان نسل جوان کشور هستند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید ادامه داد: زنده نگه داشتن فضای گلزار شهدا، تکریم خانواده های شهدا و تاکید بر راه و روش شهدا و جانبازان باعث خنثی شدن تمامی نقشه های شوم دشمنان می شود.
شهیدی با اشاره به اینکه امروز آمریکا به عنوان پرچمدار مبارزه با انقلاب اسلامی در سازمان ملل تنها مانده است، اظهار داشت: حمایت کشورهای جهان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحن سازمان ملل در اثر رشادت ها و جانفشانی های شهدا و جانبازان میسر شده است.
معاون رئیس جمهوری یادآور شد: اقتدار و صلابت ایران اسلامی با فداکاری های 86 خانواده دارای پنج شهید، 6 هزار و 700 خانواده دارای 2 شهید و در کل 230 هزار خانواده معزم شهدا حاصل شده است.
وی با بیان اینکه امام ارحل از همان روز اول نهضت، شعار ‘نه شرقی و نه غربی’ را انتخاب کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها پدیده سیاسی زمان خود در جهان بود که به ابرقدرت های غرب و شرق وابسته نبود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان روز اول بنای خود را بر اسلام و ارزش های ناب اسلامی گذاشت، مردم فداکار ایران با اتکا به قرآن و سیره اهل بیت(ع) از تمام دلبستگی های خود گذشتند تا نظام اسلامی در جهان سربلند شود.
آیین مهمانی لاله ها (غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا) عصر امروز پنجشنبه با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مردم ولایتمدار تهران همزمان با 19 هزار گلزار شهدای کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس با قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: