یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ خرداد ۱۳۹۹
727

حجت‌الاسلام «شهیدی» درگذشت مادر شهیدان «مهدوی زفرقندی» را تسلیت گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت مادر گرامی شهیدان معزز «حمید، سعید و مجید مهدوی زفرقندی» را تسلیت گفت.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌ «سید محمدعلی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم «افتخار السادات جعفری تنباکوئی» مادر گرامی شهیدان معزز «حمید، سعید و مجید مهدوی زفرقندی» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌ شهیدی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر مهدوی زفرقندی
سلام علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «افتخار السادات جعفری تنباکوئی» مادر گرامی شهیدان معزز «حمید، سعید و مجید مهدوی زفرقندی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمد علی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

خاطرنشان می‌شود، «حمید مهدوی‌زفرقندی» اسفند ۶۲ در سن ۲۳ سالگی در عملیات «خیبر» به شهادت رسید و شهیدان «سعید و مجید مهدوی‌زفرقندی» نیز به فاصله دو روز از یکدیگر در ۲۰ و ۱۷ سالگی و در عملیات «والفجر یک» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: