یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ تیر ۱۳۹۹
622

انجام بیش از 18 هزار دیدار با ایثارگران تهران بزرگ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: 18 هزار و 125 مورد دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در سه ماه نخست امسال انجام شده است.

به گزارش یاشهید ،حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به برخی تغییرات در اجرای طرح سپاس به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون در مجموع 18 هزار و 125 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تکریم شده است که به دلیل شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی های صورت گرفته، طرح سپاس برای 12 هزار نفر از این ایثارگران به صورت تلفنی انجام شد.
وی افزود: 3 هزار و 548 مورد از این دیدارها با حضور روسا و مسئوولان مناطق و با هدف رسیدگی به مشکلات ایثارگران و تکریم آنان انجام شده و با توجه به اهمیت تداوم طرح سپاس، این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه هدف به ویژه والدین معزز شهدا، جانبازان شیمیایی و 70 درصد تداوم خواهد داشت.
صمیمی با تاکید بر حفظ شان ایثارگران اظهار داشت: طرح سپاس باید به شکلی انجام شود که علاوه بر حفظ منزلت ایثارگران، مفید و اثر بخش باشد و اگر در مواردی خانواده های تحت پوشش ما با مشکل و مسئله ای روبه رو هستند منجر به رفع این مشکلات شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: تلاش ما این است که با شناسایی و بررسی مسائل موجود، اقدام به موقع و ارائه راهکارهای مناسب، از بروز آسیب های بعدی پیشگیری کنیم.

گفتنی است؛ در سه ماهه نخست امسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با 415 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستقیم و هدفمند دیدار داشته و از نزدیک مشکلات مطرح شده از سوی جامعه هدف را بررسی کرده است.
تهران بزرگ با تحت پوشش قرار دادن بیش از 85 هزار نفر از جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا، وظیفه خدمت به 10 درصد از جمعیت ایثارگر کشور را بر عهده دارد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: