یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ مرداد ۱۳۹۹
1121

پنج نفر از مدافعین سلامت در دو هفته به شهادت رسیدند

پنج نفر از مدافعین سلامت در حین خدمت بر اثر مبتلا به ویروس کرونا به درجه شهادت رسیدند.

به  گزارش یاشهید ، پنج نفر از مدافعین سلامت در حین خدمت بر اثر مبتلا به ویروس کرونا به درجه شهادت رسیدند.

این گزارش حاکیست : شهید سلامت امیرهوشنگ فلاح که ۵۵ سال داشت ، پس از پنج سال خدمت رسانی در تنها بیمارستان دولتی محمودآباد ، بر اثر بیماری کووید-۱۹ به جمع دیگر شهدای مدافعان جبهه سلامت این استان پیوست.

دکتر منوچهر حاجی آقا شهرستانی اولین پزشک شهید مدافع سلامت در بیمارستان شهدای هفتم تیر است که پس از ماه ها خدمت در خط مقدم مبارزه با کرونا هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد و به جمع دیگر شهدای مدافعان جبهه سلامت پیوست.

شهید سلامت بهنام مردانی از پرسنل بیمارستان عرفان نیز در حین خدمت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پرستار شهید علیمراد مرادی نیز از پرسنل بیمارستان گاندی نیز در حین خدمت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دکتر سیدحسین رضا عزیزی زاویه سادات‌زاده روستای زاویه سادات خلخال بود که به عنوان افتخار استان اردبیل در عرصه پزشکی در مداوای بیماران انجام وظیفه می‌کرد که به دنبال شیوع کرونا سعی کرد تا در سنگر خدمت‌رسانی به سلامت همنوعان خود تلاشی مجدانه انجام دهد که در نهایت نیز در این مسیر به جمع یاران شهیدش پیوست.

لازم به ذکر می باشد پیکر مطهر این پنج شهید مدافع سلامت در جوار همکارانشان در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: