یـا شـهـیـد
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
1419

مادر شهیدان گرگ پور به فرزندان شهیدش پیوست

پیکر مطهر حاجیه خانم مریم حیدری نژاد مادر شهیدان گرگ پور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر حاجیه خانم مریم حیدری نژاد مادر شهیدان احمد و محمود و علیرضا گرگ پور صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

این گزارش حاکیست : سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم مریم حیدری نژاد بوشهری» مادر گرامی شهیدان معزز «علی‌رضا، محمود و احمد گرگ پور» را تسلیت گفت و بیان نمود : صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.
وی در این پیام افزود: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم مریم حیدری نژاد بوشهری» مادر گرامی شهیدان معزز «علی رضا، محمود و احمد گرگ‌پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آنکه به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید احمد گرگ پور در 11 مهرماه 1359 منطقه خرمشهر به شهادت رسیدند و تا امروز جاویدالاثر می باشد.

شهید محمود گرگ پور در 9 مهرماه 1359 منطقه خرمشهر در اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قم می باشد.

شهید علیرضا گرگ پور در 26 شهریور 1366 منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: