یـا شـهـیـد
۰۱ بهمن ۱۳۹۹
1189

برگزاری هیئت خانگی در منزل جانباز شهید مهران عبدالمناف

به مناسبت ایام دهه اول فاطمیه (س)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه تنی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس با خانواده جانباز شهید مهران عبدالمناف دیدار نمودند.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه اول فاطمیه (س) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و تنی چند از رزمندگان لشکر 10 سیدالشهدا(س) به همراه جانباز 70 درصد ابوالفضل پناه و محمدرضا عسگری با حضور در منزل جانباز شهید مهران عبدالمناف ضمن قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی توسط حاج جعفر طهماسبی یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان اظهارداشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

ایشان در ادامه افزود : جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران هستند.

جانباز شهید مهران عبدالمناف سال 1338 در تهران متولد و سال 1363 در قالب بسیج به جبهه اعزام و در اول اردیبهشت 1363 به درجه جانبازی نائل شد ، این شهید عزیز در دوم تیرماه 1393 به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران به شهادت رسید و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار همرزمانش آرمیده است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: