یـا شـهـیـد
۰۵ فروردین ۱۴۰۰
1623

تجدید میثاق سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با شهدای بهشت زهرای تهران

محمد غفوری سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، محمد غفوری سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در اولین پنج شنبه سال 1400 و در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

این گزارش حاکیست : سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همچنین با خانواده های معظم شهدا و مادران شهدا بر سر مزار شهیدشان دیدار نمودند.

محمد غفوری ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان نمود : مادران شهدا همیشه برای مردم ما الگوی صبر و استقامت بوده اند . ایشان در ادامه افزود :مادران شهید، زینب وار در راه انقلاب و نظام ازهیچ کوششی دریغ نکردند و درس صبر و شکیبایی را درعمل به همه نشان دادند.

غفوری همچنین گفت : وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت و دیدار با آنان مایه نشاط مسئولان است و صبوری شما عزیزان به ما توان می دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در ادامه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور بر سر مزار شهدای گمنام ، شهدای مدافع حرم ، شهدای اصحاب رسانه با قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: