یـا شـهـیـد
۱۱ تیر ۱۴۰۰
875

مزار شهدای هفتم تیر در بهشت زهرا (س) عطرافشانی شد

مزار شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به مناسبت چهلمین سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در بهشت زهرا(س) گلباران و عطر افشانی شد.

به گزارش یاشهید ، این مراسم معنوی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و برخی مسئولان از جمله محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم چهلمین سالگرد بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه با قرائت فاتحه، گلبارن و عطرافشانی قبور مطهر شهدای این حادثه یاد و خاطره این شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

شهید بهشتی از بازوان اصلی امام راحل بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی از لحاظ عملی، سیاسی، روشن بینی و ارتباط با دانشگاه های داخل و خارج از کشور، گفت: ایشان یکی از بازوان اصلی امام راحل در جریان مبارزه و پیروزی انقلاب بودند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، اظهار داشت: منافقان کور دل به خوبی نقش محوری شهید بهشتی را در شکل گیری بنیان های نظام سیاسی کشور شناخته بودند از همین جهت بود که بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی با محوریت ترور این شخصیت بزرگ تاریخ معاصر ایران ترتیب دادند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار وفا دارشان همچنان راهشان و فکرشان در جامعه ساری و جاری باقی ماند، افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت شهدا هفتم تیر ماه ۱۳۶۰ کمترین کار است که می توان در شرایط ویژه کرونایی برای این شهیدان انجام داد.

محمودی ادامه داد: هم اکنون که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم بهترین فرصت است تا بخشی از جنایات آمریکایی ها، اسرائیلی ها و منافقان کور دل را به صمع و نظر مردم و به ویژه جوانان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن همچنان با ملت ایران و انقلاب اسلام از سوی مستکبران عالم به ویژه آمریکا و اسرائیل ادامه دارد، ابراز کرد: تنها راه نجات کشور از انواع توطئه ها و کارشکنی های دشمنان ادامه دادن راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه است.

این گزارش حاکیست : یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: