یـا شـهـیـد
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
1132

پیکر مطهر جانباز شهید محمدرضا مدحی در گلزار شهدای تهران آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز شهید محمدرضا مدحی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر جانباز شهید محمدرضا مدحی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر جانباز شهید محمدرضا مدحی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمانش طی مراسم باشکوهی تشییع و در جوار همرزمانش در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

سردار محمد رضا مدحی از جانبازان دفاع مقدس که نام وی بیشتر در پرونده معروف به الماسی برای فریب مطرح شد.لازم به ذکر است در ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ مدحی در مستند الماسی برای فریب که در شبکه ۳ سیما پخش شد ظاهر شد.در این مستند مدحی به عنوان جاسوس دوجانبه معرفی شد که توانسته به گروه‌های اپوزسیون ایران و سازمان‌های اطلاعاتی غربی نفوذ کند و در میان مقامات غربی توانسته جلسه‌ای محرمانه با هیلاری کلینتون و جو بایدن داشته باشد. این مستند بیان کرد مدحی خود را به اپوزسیون با عنوان تاجر الماس و مقام بلندپایه اطلاعاتی سابق نظام معرفی کرده بود و با ادعای اینکه بسیاری از دوستانش آماده‌اند از نظام بریده و به وی ملحق شوند توانسته بود توجه دولت‌های خارجی را به خود جلب کند. مدحی در این مستند گفت وقتی به اسرائیل رفت و در پادگانی در اسرائیل وظیفه فرماندهی کودتا و عملیات در ایران را داشت، اطلاعات ایران برای نجات وی وارد عمل شد و او را به ایران بازگرداند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: