یـا شـهـیـد
۰۹ مهر ۱۴۰۰
1633

جشن آسمانی شهید جاویدالاثر مدافع حرم علی آقا عبداللهی برگزار شد

مراسم سی و یکمین سالگرد تولد شهید مدافع حرم جاویدالاثر علی آقا عبدالهی در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم سی و یکمین سالگرد تولد شهید مدافع حرم جاویدالاثر علی آقا عبدالهی با روضه خوانی و مداحی حاج علی پورکاوه و با سخنرانی پدر شهید در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

حاج علی آقا عبداللهی در تاریخ ۶۹/۷/۱۰ در تهران به دنیا آمد و در سال ۷۶ در دبستان رسالت منطقه ۱۱ ثبت نام و کلاس اول رو سپری نمود و سال ۷۷ به دبستان امید امام منتقل و تا کلاس پنجم دبستان را در آنجا گذراند دوران راهنمایی را در مدرسه راهنمایی ابن سینا منطقه ۱۱ سپری نمود کلاس اول دبیرستان را در دبیرستان شهید مفتح گذراند و دوم و سوم دبیرستان را در هنرستان فنی شهدا در منطقه ۱۲ در رشته برق و الکترونیک گذراند.
کاردانی رشته الکترونیک خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری سپری نمود.

بلافاصله پس از اتمام درس در سال ۱۳۹۰ به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن یک دوره یکساله در دانشگاه امام حسین(ع) در سپاه انصار مشغول خدمت شد.
در سال ۹۱ ازدواج نمود و در سال ۹۳ صاحب فرزند پسری به نام امیرحسین شد.

در تاریخ ۹۴/۹/۲۲ پس از دو سال پیگیری موفق به اعزام به سوریه گردید و در تاریخ ۹۴/۱۰/۲۳ درست ۳۱ روز پس از اعزام در منطقه خالدیه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهر ایشان تاکنون بازنگشته است و همانطور که به حضرت زهرا«س» ارادت ویژه ای داشت همانند ایشان بی نشان ماند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: