یـا شـهـیـد
۰۵ آذر ۱۴۰۰
662

اجتماع خادمین شهدای راهیان نور در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران

اجتماع بزرگ خادمین شهدای استان تهران در سالن دعای ندبه مهدیه شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، تجمع بزرگ خادمین شهدا استان تهران با عنوان شاهدان آسمانی در سالن دعای ندبه مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، مسئولين اردوهاي راهیان نور بسيج و سپاه ، روایتگری علی حسنی و مداحی داود شفیعی برگزار شد.

سردار مطهری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای بسیجی بیان نمود : ما با الگوهای عملی و رفتاری می توانیم مشکلات را حل کنیم. حرف امامین انقلاب و حاج قاسم این است که با الگوهای رفتاری و عملی می‌توانیم اسلام را حاکم جهان کنیم می‌توانیم تمدن نوین اسلامی در جهان راه‌اندازی کنیم حالا باید ببینیم چطور این الگوهای عملی و رفتاری را جلو دیدگان خود بیاوریم.

ایشان در ادامه افزود : راهیان نور واکافی و گنج یاب سیر شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس وجوانان مدافعان حرم داریم و راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.

در پایان این برنامه خادمین شهدا با حضور بر سر مزار شهدای بهشت زهرای تهران با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: