یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ بهمن ۱۳۹۴
8510

بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم برگزار شد

چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی حجت الاسلام و […]

چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم محرم ترک با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به همراه مداحی و ذکر مصیبت توسط حاج جواد علی گلی و نیز با قرائت دلنوشته فرزند شهید محرم ترک در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان خانواده های معظم شهدا و نیز خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با حضور بر سر مزار شهید محرم ترک در قطعه 53 گلزار شهدای تهران با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید محرم ترک یکی از فرماندهان ایرانی است که در همان روزهای اول درگیری به سوریه رفت و نامش بعنوان اولین شهید مدافع حرم ایرانی ثبت شد. او چهار سال قبل در دیماه سال 1390 بشهادت رسید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: