یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ مرداد ۱۳۹۴
1848

بزرگداشت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» برگزار شد

not found

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مهدی عزیزی بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مهدی عزیزی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز خانواده معظم این شهید بزرگوار با سخنرانی […]

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مهدی عزیزی بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید مهدی عزیزی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز خانواده معظم این شهید بزرگوار با سخنرانی حاج سعید قاسمی و با مداحی حاج مجید بادکوبه عصر روز پنج شنبه 15 مردادماه بر سر مزار آن شهید والامقام در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهید مهدی عزیزی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید «مهدی عزیزی» متولد اول مهرماه سال ۶۱، یازدهم مردادماه سال ۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

13 14 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: